Mösspåtagning -08

Ni har väl inte missat att jag hade mösspåtagning i onsdags?:D Det har inte jag iaf, och här kommer några bilder från eftermiddagen:)


image80

Söt-Anna får håret fixat av FinaNina

image81

haha, taggade

image79

Är vi inte söta?:) Alex and me

image82

Anna, Carro och Denise

image83

Vi 3 <3

image85

Fina pojkar..& Anna & Paméla

image86

sweet-asses

image87

Puss!

image88

sötaste på heeeela kvällen:D Hischam & Anna


image89

Vi respekterar din läggning, Alex

image90

Det går hett till

image91

Hojhoj!

Nu slutar bildspelet, bilderna från resten av kvällen vill ni INTE se;)
Men kika gärna in på Facebook, på Lina Smitterberg, där finns fler härliga bilder!

Kommentarer
Postat av: Anna hotar Lina.

LINA TÄNK INTE ENS TANKEN! Hahahaha, om du gör det så kommer jag lägga till så mååånga saker när jag ska läsa upp min text om dig! Sug på den du ;)!

2008-05-05 @ 17:33:38
URL: http://kortochgott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0