I'm in love

Jag är kääär! Hur kär som helst...Var bara tvungen att säga det, bara sådär.. Fredrik <3

Dålig uppdatering på sista tiden, men det har varit så himla mycket...Har varit sjuk en hel del & har fått springa till sjukhuset flera gånger..Inte kul=/ Men nu börjar det kännas bättre iaf!

Nu har vi så sjukt mycket i skolan att man bara vill spy. Kollade igenom min kalender häromdagen & den är verkligen fullspäckad! Fick lite panik också när jag insåg att det bara är drygt 2 veckor kvar i skolan!!

Min vecka kommer se ut såhär

   Måndag - plugga på psykologin, hemtenta! Tid hos min husläkare kl.13
   Tisdag - göra klart psykolgin, förhoppningsvis.
   Onsdag - börja på hemtentan i samhällen. Klippa mig kl.12.00, jobba kl. 15.30-21.30
   Torsdag - Göra så mycket jag kan på samhällen. Nathalie kommer hit innan vi drar in till stan. Nynäs slutskiva!
   Fredag - Ligga halvdöd hemma. Göra klart samhällen! Fredrik kommer hem.
   Lördag - Börja på hemtentan i religion. Hitta på nått kul:)
   Söndag - Städa! Hämta mamma på Arlanda, hon kommer hem från Grekland:)

Japp, såhär kommer min vecka se ut! Kommer vara hemma hela veckan själv eftersom mammi åker till Grekland imorgon bitti, jag & F ska köra in henne.

Ha en underbar underbar kväll:)



image95


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Så härligt att vara kär :)

2009-01-24 @ 11:10:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0