Underbar helg och ond fot

Det har varit en härlig helg med en massa mys i solskenet. Börjar ni inte ockå få en riktig sommarkänsla nu?:)
Igår var det den absolut varmaste dagen på länge! Satt på altanen ute hos Fredrik, åt nybakade scones och njöt av solen. Hur underbart som helst! :)
Sen tog vi en cykeltur ner till stranden, och jag kan säga att man fick sommarkänslor. Ni vet när man bara tar en gammal ranglig cykel och cyklar längst landsvägen! Åhhh, jag vill ha sommar!

Men natten till söndag började inte bra, vaknade av att jag trodde att min fot skulle ramla av! Jag har haft ett jäkligt skavsår länge men nu hade hela foten svullnat upp och jag kunde verkligen inte gå. Hur jobbigt som helst, men Fredrik tog hand om mig ;) Men imorse när jag vaknade så gjorde det fortfarande jätteont så jag drog till Nynäs akuten och fick piller. Hoppas på att det försvinner nu, har verkligen inte tid att vara sjuk!

Så det får bli en tråkig inne-dag idag, fast det är underbart väder...
Hoppas ni haft en bra helg! :)


Lite bilder från igår

image69


image70

Nice view, huh?

image71

Söta Simba

image72

Älsklings goda scones - mumma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0