Studentklänningen fixad!

Hittade den perfekta studentklänningen idag på MQ, och jag är såå glad! Nu ska jag bara flörta lite med mina föräldrar så att jag kan köpa den imorgon:)
Blev jättenervös när butiksbiträdet sa att man inte fick lägga undan till dagen därpå men när jag sa att jag bodde 7 mil därifrån så sa hon att hon kunde göra ett undantag:)

Idag hade jag mitt argumenterande tal i svenskan, och det gick väldigt bra. Första gången jag inte var nervös, typ:P
Det roliga i talet var min tes: Stoppa alkoholförsäljningen. Och ni skulle ha hört Nina: "Men alla vet ju att inte Lina alls är nykterist." Haha, men man kan väl ändå hålla ett tal där argumenten är jättelätta att hitta?^^

Lägger upp bilder på klänningen imorgon!
Ha en bra kväll! Puss!

image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0