Skit....

Är på piss humör..Varför? Studenten närmar ju sig med stormsteg, en massa att se fram emot. Borde jag inte vara gladare?
Har 1 miljon saker att göra i skolan, jag saknar F så jag dör, jag har panik för vad jag ska göra i höst..Åh varför ska allt vara så jobbigt?

Imorgon ska jag hålla mitt argumenterande tal i svenskan- inte kul! Med min scen skräck så kommer jag dö haha. Men det brukar gå bra, man får tro på sig själv:) Efter det ska jag springa runt i storstaden och leta studentklänning. Mamma har lovat att betala om jag hittar någon fin, min söta mamma:) Så jag ska väl springa förbi Sisters och MQ. Det känns som att de har fina klänningar, eller vad tror ni? Några förslag?



image67

Min bedååådarande mössa:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag köpte mina på Vila och Bikbok faktiskt:) jätte nöjd med båda två. (förresten ser våra mössor precis likadana ut;) utom namnet då:P)

2008-04-16 @ 16:29:32
Postat av: Lina

Aaa, va kul!:)
Haha, jag har faktiskt inte träffat någon som gjort som på min mössa, fören nu:P

2008-04-17 @ 18:16:37
URL: http://linasn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0