Mösspåtagning

Imorgon är det mösspåtagning! Hoppas på en fantastisk och fartfylld dag/kväll med mycket skratt:)
Har redan kollat ut min outfit för imorgon. Det blir en marinblå, kort klänning med en vit kofta och mina nya skor, på själva cermonin. Sen byter jag om till myskläder typ, eftersom vi ska grilla i Observatorielunden och sen drar vi till Hagaparken. Härligt!:D
På kvällen drar vi förhoppningsvis ut på krogen så det lär bli "den lilla svarta" tillsammans med min gammelfarmors bedåårande kuvertväska från när hon va ung. Visar någon dag i bloggen:)

Nu sitter jag och pluggar, finns en hel del jag ska göra nu när det baa är drygt en månad kvar. Helt sjukt va tiden går fort;)

Berättar för er om imorgon på torsdag. Sover över hos Maddisen i stan, vem orkar åka nattbussen hem till Nynäs? Inte jag iaf^^

Vad har ni haft för er ikväll?:)

Puss/ L


image77


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0