marvelous weekend

Denhär helgen gick riktigt snabbt!
Jag jobbade i fredags och sen kom min älskling hit. Jag kan säga att efter en vecka så saknar man verkligen varandra, så det är härligt att han får komma hem på helgerna:)
Sen sov vi ut på lördagen och gick en promenad ner till storsstaden, haha. Nejmen, lilla Nynäs-centrumet. Köpte en ny mascara som jag kan passa på att rekommendera starkt!:)
Difine-a-lash volume mascara från Maybelline, den rosa. Klumpar ingenting och ger snabbt ett snyggt resultat. Jag har alltid haft väldigt långa ögonfransar och har alltid haft problem med att de klumpar sig eftersom jag måste måla på så mycket, men denhär är verkligen superb!:)

Sen jobbade jag i lördags(igen) och när jag kom hem vid halv tio så kom Linda hit och gjorde sig iordning. Det blev utång för hela slanten, till Telen. Vi hade väääldigt mycket tur när vi kom dit för vi höll inte på att komma in! Tänk att det kan vara så mycket folk i lilla Nynäs. Men Fredrik kände dörrvakten så han släppte in oss.. Stackars alla andra som fick stå i kön i två timmar=/
Väl inne så svängde vi våra lurviga och det var extremt trångt! Men kvällen var trevlig:)

Söndagen blev lugn och jag hade ångest som vanligt, eftersom älskling alltid åker tillbaka på söndagar...Men med trevliga vänner som berättar om helgens smaskiga bravader så blir man alltid på bra humör;)

Hjälp vilket inlägg haha! Stackars den som orkar läsa hela;) Men nu ska jag träna lite, det var ett tag sen jag rullade runt på min pilatesboll så jag ska nog ge mig på den:P

Puss /L


image76

stekte min bleka hud efter skolan, och känner på mig att jag kommer se ut som en kräfta. Men
gör allt för att bli brun till studenten. Vill ju SYNAS i min vita klänning^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0