" Jag skulle kunna offra mitt öga för dig"

Dagens bästa: "Jag skulle kunna offra mitt öga för dig" haha! Världens bästa komplimang jag fått, men tänker inte gå in på vem jag fick den av haha;)

Jag har varit ledig hela veckan, vilket har varit väldigt skönt! Jag behövde verkligen det efter allt slit i skolan nu när det börjar närma sig slutet!
F har varit ledig i 3 veckor nu så det var härligt att kunna umgås med varandra nu när vi inte ses så ofta:P

Helgen som va så hände en hel del:) I fredags bjöd jag hem mina två älsklingar, Sanne och Nathalie, på lite "saft-kalas":) Jag har ju fyllt år och sen har vi inte träffats på ett bra tag så det passade ju perfekt:) Fick en underbar presentförpackning från the Body Shop med bla. denhär:


Den luktar verkligen ljuvlig och man känner sig som en len baby efteråt:P

I lördags, på dagen, fick jag reda på att min pappa och hans sambo gift sig i SMYG dagen innan, vilket var väldigt roligt för dom! Grattis till er:) Jag kan säga att jag och resten av familjen blev väldigt chockade:P
I lördags kväll blev det utgång och lite väl mycket för min del, men trevligt var det:) Iallafall innan jag blev så där fylle-sur på F men de är en annan sak haha;)

Söndagen var lugn, fikade med F och S- så trevligt så:)
Sen har resten av veckan bara sprungit iväg men det har blivit en hel del mys.

Idag var jag med min moster och mamma och åt lunch och fick samtidigt mitt skattebesked. Kan ni gissa vad som stod?:D Några tusen rikare blev jag, vill inte säga hur mycket men jag blev väldigt överraskad kan jag ju säga:) Räcker till en hel resa- Nice!

Det blev ett långt inlägg, lovar att uppdatera lite oftare:)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Snart tar tävlingen slut om ett smyckes set värt 250 kr från Barock, så skynda in på min blogg och tävla.

2008-04-10 @ 17:31:07
URL: http://amelieandersson.blogg.se
Postat av: frida

haha den va bra

2008-04-10 @ 17:37:08
URL: http://jagfridaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0