I <3 rosa

Jag fick ett ryck och målade mina naglar knallrosa.
Men resultatet blev inte som jag tänkt mig, iallafall inte första omgången.
Jag är expert på att måla utanför och lägger alltid ett för tjock lager, vilket resulterar i att så fort jag rör något så blir det ett fult jack mitt på nagel. Inte fint! Men efter ett antal försök och en halv flaska aceton så lyckades jag :)

Resultatet blev finfint tycker jag

image73

image74

Nu ska jag äta ett halv kilo vindruvor- min nya last!
Sen blir det sängen och förhoppningsvis skola imorgon. (betona förhoppningsvis, jag måste verkligen till skolan för att göra ett prov) Önska mig lycka till, med tanke på att det ser ut som att jag har något uppkört när jag går! (med tanke på foten och inget annat snuskigt som du kanske uppfattade det som)

Puss och sov gott! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0