"det här är inget hotell"...

...känner ni igen det? haha!
Det är iallafall vad min mamma brukar säga till mig när hon vill få mig att städa..Efter att jag har varit hemma nu denhär veckan så tycker hon att jag har stökat ner i mitt rum men jag säger bara att min fot gör för ont för att jag ska kunna föra en dammsugare över golvet. Ljuger jag? Självklart;) Har faktiskt inte ont idag, så jag ska väl ut och gå tänkte jag:)

Förresten, jag visade aldrig en bild på studentklänningen, så här kommer den:)


image75

Duger den?:)

Ha en underbar dag i solen mina vänner! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

jättefin klänning, min kompis har köpt en likadan:)

2008-04-24 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0